niedziela, 6 marca 2016

Drobne ogłoszenia

    Kochani! Na początku chciałam podziękować Wam bardzo za wszystkie pozostawione komentarze. Nie spodziewałam się, że będzie ich tak dużo :) Dziękuję też za wszystkie uwagi. To moje pierwsze opowiadanie i wielu rzeczy jeszcze się uczę.
    Chciałam także wytłumaczyć się z nieobecności na Waszych blogach. Postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości i przybyć do Was z komentarzami. Niestety ostatnio mam na głowie bardzo dużo rzeczy i po prostu brakuje mi czasu - biorę udział w dwóch konkursach, do których muszę się nieco przygotować, a gdyby tego było mało, to rozłożyłam mnie jakaś paskudna choroba :(
     Postaram się jednak szybko ze wszystkim uporać i wrócić tu jak najszybciej: Nie wiem jeszcze kiedy pojawi się nowy rozdział, ale na pewno stanie się to w marcu :) Pozdrawiam i przepraszam :)
                                                                                           ~Dziewczyna z blizną

8 komentarzy:

  1. Zdrowia i szybkiego powrotu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuruj się tam i dobrze przygotuj do konkursów. My na pewno poczekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka i powodzenia na konkursach, my poczekamy!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka i jeszcze więcej powodzenia odnośnie konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia :) ja też się właśnie pochorowałam zapraszam również na 4 rozdział http://dilseeeee.blogspot.com/2016/03/rozdzia-4-zycie-jest-raz-cieniemraz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło, że informujesz, ale mam pytanie, czy opowiadanie będzie kontynuowane? Nie wiem czy nadrabiać, skoro może ci się znudziło pisanie, albo cóś...

    OdpowiedzUsuń